E-parduotuvės taisyklės ir sąlygos

Paskutinė galiojanti taisyklių redakcija: 2025.01.20

Šios taisyklės padeda užtikrinti sklandų e-parduotuvės darbą ir tinkamai informuoja Pirkėjus apie jų teises ir pareigas.

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios taisyklės nustato prekių pirkimo ir pardavimo, taip pat jų siuntimo/pristatymo sąlygas e-parduotuvėje www.sokoladomeistrai.lt, (toliau – e-parduotuvė). Pardavėjas – UAB „Šokolado meistrai“. 1.2. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu šias taisykles keisti, papildyti, taisyti. Taisyklių pakeitimai įsigalioja iškart po jų paskelbimo tinklapyje www.sokoladomeistrai.lt. Pirkėjams yra taikoma ta taisyklių redakcija, kuri buvo užsakymo e-parduotuvėje pateikimo momentu.
1.3. Šios taisyklės taikomos visiems pirkėjams, kurie naudojasi e-parduotuve ir pateikia joje užsakymus.
1.4. Pirkėjas, pateikęs užsakymą e-parduotuvėje, sutinka su šiomis e-parduotuvės taisyklėmis

2. Prekių kainos ir apmokėjimo būdai

2.1. Visos prekių kainos e-parduotuvėje pateiktos eurais, įskaitant PVM mokestį (21 proc.)
2.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada keisti prekių kainas, tačiau užsakymams, kurie jau yra pateikti, apmokėti ir patvirtinti, galioja užsakymo pateikimo mometu buvusios kainos.
2.3. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti įvairias akcijas ir nuolaidas e-parduotuvėje esančioms prekėms. Taip pat, vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, jas pratęsti ar panaikinti.
2.4. Užsakymams, kurie jau yra pateikti, apmokėti ir patvirtinti, galioja užsakymo pateikimo momentu buvusios kainos, akcijos ar nuolaidos.
2.5. Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes šiais būdais:
2.5.1. Per elektroninę mokėjimų platformą Paysera – pasirenkant jam patogiausią būdą iš pasiūlytų – el.bankininkystė arba atsiskaitymas kortele.
2.5.2. Bankiniu pavedimu į UAB „Šokolado meistrai“ sąskaitą – kolkas šis atsiskaitymo būdas nėra galimas.
2.5.3. Sumokėti vietoje grynais arba kortele, atsiimant užsakymą, jeigu buvo pasirinkta jį atsiimti vienoje iš fizinių UAB „Šokolado meistrai“ parduotuvių – kolkas šis atsiskaitymo būdas nėra galimas.
2.6. Tais atvejais, kuomet perkamas ir derinamas specialus užsakymas – ypatingi produktų papuošimai, didelis produktų kiekis, idividualus spaudos ant šokolado maketas ir kt. – užsakymo apmokėjimas vyksta tik pavedimu į UAB „Šokolado meistrai“ sąskaitą, ir tik po individualaus užsakymo detalių, maketo bei galutinės kainos suderinimo bei patvirtinimo. Pagal poreikį ir individualų susitarimą su Pirkėju, gali būti prašomas tam tikro dydžio avansas, kuris aptariamas derinant užsakymo sąlygas.

3. Prekių užsakymas, patvirtinimas

3.1. Užsakymą e-parduotuvėje gali pateikti tik registruoti vartotojai.
3.2. Pirkėjas, prieš pateikiant užsakymą, privalo Susipažinti ir Sutikti su Pirkimo-pardavimo taisyklėmis, Užsakymo pristatymo taisyklėmis bei Privatumo politika.
3.3. Prieš patvirtinant užsakymą mygtuku „Užsakyti“, Pirkėjui pateikiamos nuorodos į visas aukščiau išvardinta taisykles perskaityti, susipažinti ir pažymėti varnele „Susipažinau ir Sutinku“.
3.4. Pateiktas užsakymas reiškia, kad Pirkėjas, su visos taisyklėmis susipažino, yra tinkamai informuotas ir sutinka.
3.5. Pateikus užsakymą, Pirkėjui siunčiamas el. laiškas su užsakymo detalėmis, ir informacija, kad užsakymas yra gautas ir laukiama jo apmokėjimo patvirtinimo iš banko.
3.6. Laiškas apie galutinį užsakymo patvirtinimą ir pradedamą jo vykdymą (produktų gamybą), siunčiamas pirkėjui tuomet, kai gaunamas banko patvirtinimas, kad apmokėjimas yra gautas.
3.7. Pagamintas ir supakuotas užsakymas siunčiamas Pirkėjo pasirinktu būdu – apie tai Pirkėjas informuojamas el.paštu.
3.8. Jeigu Pirkėjas pasirinko užsakymą atsiimti pats pasirinktoje fizinėje UAB „Šokolado meistrai“ parduotuvėje – siunčiamas el.laiškas su informacija apie įvykdytą užsakymo pristatymą į pasirinktą atsiėmimo vietą.
3.9. Jei pateikus ir apmokėjus užsakymą, prekių likutis Parduotuvėje pasikeičia arba jų nebelieka, Pardavėjas įsipareigoja kuo greičiau informuoti Pirkėją ir grąžinti sumokėtus pinigus arba pasiūlyti alternatyvią prekę.

4. Prekių gamyba ir paruošimas išsiuntimui

4.1. Visi produktai pradedami gaminti tik po to, kai užsakymas yra tinkamai pateiktas, visos specialiosios detalės (jeigu Pirkėjas pageidauja) tinkamai suderintos ir gautas patvirtinimas iš banko apie apmokėjimą.
4.2. Gamybos procesas paprastai trunka nuo 2 iki 5 d.d., priklausomai nuo užsakymo sudėtingumo ir dydžio.
4.3. Šventiniu laikotarpiu, ir didesnių užsakymų atveju, gamybos laikas gali prailgėti. Pirkėjai individualiai informuojami apie numatomą prekių pagaminimo laiką.
4.4. Visi produktai gaminami iš aukštos kokybės ingredientų, laikantis aukščiausių maisto saugos ir higienos standartų.
4.5. Produktai, paruošti išsiuntimui, kruopščiai supakuojami naudojant specialias pakuotes, užtikrinant jų saugumą pervežimo metu ir išsaugant kokybę, stengiantis išvengti pažeidimų transportavimo metu priklausomai nuo sezono ir pristatymo sąlygų.
4.6. Esant -15 ir daugiau laipsnių šalčiui, produktai nesiunčiami paštomatu, siekiant išvengti neigiamo šalčio poveikio. Esant tokiai temperatūrai rekomenduojame rinktis pristatymą kurjeriu į namus, arba atsiėmimą vienoje iš fizinių UAB „Šokolado meistrai“ parduotuvių.
4.7. Esant +25 ir daugiau laipsnių šilumos, produktai nesiunčiami paštomatu, siekiant išvengti neigiamo šilumos poveikio. Esant tokiai temperatūrai, rekomenduojame rinktis pristatymą kurjeriu į namus, arba atsiėmimą vienoje iš fizinių UAB „Šokolado meistrai“ parduotuvių.
4.8. Užsakymai, kurie nereikalauja gamybos, paruošiami ir išsiunčiami per 2 d.d. po užsakymo apmokėjimo.
4.9. Pardavėjas atsako už tai, kad produktai būtų gaminami pagal sutartus standartus, kliento pageidavimus (jei tokių turi) ir tinkamai paruošti saugiam išsiuntimui.

5. Prekių pristatymas per siuntų tarnybas

5.1. Prekės siunčiamos visoje Lietuvoje per siuntų tarnybas: paštomatu arba kurjeriu.
5.2. Prekių siuntimui naudojamos siuntų tarnybos nurodomos užsakymo atsiskaitymo lape  – pirkėjas gali pats pasirinkti siuntų tarnybą, per kurią nori gauti savo užsakymą.
5.3. Siuntimo kaina yra fiksuota. Šiuo metu siuntimo paštomatu kaina yra 5,50 eur. Kaina nustatyta remiantis siuntimo tarnybų įkainiais. Kaina gali keistis, remiantis pasikeitusiais siuntimo tarnybų įkainiais.
5.4. Paskutinė galiojanti kaina yra nurodyta pasirenkant siuntimo būdą prieš tvirtinant užsakymą e-parduotuvėje.
5.6. Pardavėjas neatsako už prekių pažeidimus ar užsakymo praradimą, kurie atsiranda dėl kurjerių kaltės ar pirkėjo pateiktos neteisingos informacijos apie pristatymo adresą

6. Prekių pristatymo per siuntų tarnybas terminai

6.1. Prekes pristato siuntų tarnybos Pirkėjo nurodytu adresu per 2-5 d.d. nuo užsakymo pagaminimo dienos, išskyrus ypatingus atvejus (pvz., didesni užsakymai, kurjerio vėlavimai).
6.2. Užsakymo gamybos trukmė (laikas iki išsiuntimo, be pristatymo trukmės): 2-5 d.d., priklausomai nuo užsakymo dydžio bei kliento individualių poreikių. 6.3. Kiekvieno konkretaus produkto numatoma gamybos trukmė (be pristatymo trukmės) yra nurodyta e-parduotuvėje, prie produkto aprašymo. Numatoma gamybos trukmė nurodyta ir produktų krepšelyje.
6.4. Bendras preliminarus užsakymo gamybos kartu su pristatymu terminas: 4-10 d.d.
6.5. Gamybos bei pristatymo terminai gali kisti, jei prekės gaminamos pagal specialų užsakymą. Pirkėjai apie tai informuojama individualiai.
5.6. Pardavėjas neatsako už prekių pažeidimus ar užsakymo praradimą, kurie atsiranda dėl kurjerių kaltės ar pirkėjo pateiktos neteisingos informacijos apie pristatymo adresą.

7. Prekių atsiėmimas fizinėse parduotuvėse

7.1. Prekės, paruoštos pristatymui į fizinę parduotuvę, kruopščiai supakuojamos naudojant specialias pakuotes, užtikrinant jų saugumą pervežimo metu ir išsaugant kokybę, stengiantis išvengti pažeidimų transportavimo metu priklausomai nuo sezono ir pristatymo sąlygų.
7.2. Prekės į pirkėjo pasirinktą fizinę parduotuvę Vilniuje pristatomos per 1-2 d.d. nuo užsakymo pagaminimo dienos. 7.3. Prekės į pirkėjo pasirinktą fizinę parduotuvę Kaune pristatomos per 2-4 d.d. nuo užsakymo pagaminimo dienos.
7.4. Pirkėjas apie jo užsakytų prekių pristatymą į parduotuvę atsiėmimui, informuojamas jo nurodytu el.paštu.
7.5. Prekės, pristatytos atsiėmimui į parduotuvę, joje saugomos 5 k.d.
7.6. Jeigu pateikiant užsakymą e-parduotuvėje, mokėjimo skiltyje buvo pasirinktas apmokėjimas atsiimant prekes parduotuvėje, pirkėjas, atsiimdamas savo užsakymą, jį apmoka parduotuvės kasoje jam patogiu būdu – grynaisiais arba kortele. Būtina su savimi turėti užsakymo, kurį norima, atsiimti, numerį (jį pirkėjas gauna el.paštu su užsakymo patvirtinimu).

8. Individuali prekių pristatymo paslauga

8.1. Teikiama individuali paslauga itin dideliems užsakymams – prekių pristatymas ir išvežiojimas į skirtingas vietas visoje Lietuvoje (pvz.padalinius, kitas įmones, partneriams ir kt.) . Paslaugą galima užsakyti tik susisiekus el.paštu: info@sokoladomeistrai.lt, suderinus užsakymo
8.2.  Teikiama individuali paslauga prekių pristatymui Vilniuje ir Vilniaus mieste, kai reikalingas itin skubus pristatymas. Paslaugą galima užsakyti tik susisiekus el.paštu: info@sokoladomeistrai.lt, suderinus užsakymo detales ir kainą.

9. Prekių grąžinimas ir keitimas

9.1. Maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumus numato Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimas Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“. Remiantis šiuo įsakymu, grąžinti galima tik nekokybiškas maisto prekes.
9.2. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės produktas, kol nesibaigė produkto tinkamumo naudoti terminas, Pirkėjas turi teisę: reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę; atitinkamai sumažinti kainą; grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
9.3. Šių taisyklių 9.2. punkte nustatytomis teisėmis pirkėjas taip pat gali pasinaudoti ir tuo atveju, jeigu jam buvo parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs.
9.4. Netinkamos kokybės produktai keičiami ar grąžinami bet kurioje Pirkėjui patogioje fizinėje Pardavėjo parduotuvėje. Pirkėjas Pardavėjui pateikia prekių pirkimo kvitą/sąskaitą ir prekę. Pirkėjo pageidavimu, prekė keičiama į kitą, arba grąžinami pinigai į jo asmeninę sąskaitą per 5 d.d.

10. Garantijos ir atsakomybė

10.1. Pardavėjas garantuoja, kad visos prekės yra aukštos kokybės ir atitinka gamintojo nurodytus standartus. Jos turi tinkamus galiojimo terminus ir siunčiamos tinkamai bei saugiai supakuotos.
10.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes saugoti pagal nurodytas laikymo sąlygas, pateiktas ant pakuotės.

11. Asmens duomenų apsauga

11.1. Parduotuvė renka ir tvarko Pirkėjo asmens duomenis tik tam, kad įvykdytų užsakymus, užtikrintų sėkmingą prekių pristatymą ir išsiųstų el.laiškus su užsakymų informacija.
11.2. Užsakant prekes e-parduotuvėje yra būtina užsiregistruoti ir nurodyti savo asmens duomenis (vardą, pavardę, elektroninį paštą, prekių pristatymo adresą, telefono numerį), kurie yra būtini prekių pirkimui, pristatymui ir mokėjimui vykdyti.
11.3. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, sutinka, kad jo nurodytu el.paštu bus siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui, mokėjimui ir pristatymui įvykdyti.
11.4. Pirkėjas, norėdamas gauti naujienlaiškius arba informaciją apie akcijas, savo sutikimą pateikia pildydamas atskirą naujienlaiškių gavimo formą, kurioje nurodo savo el.paštą ir sutikimą gauti informacinio pobūdžio laiškus.
11.5. Pirkėjo asmens duomenys saugomi pagal Lietuvos Respublikos duomenų apsaugos teisės aktus ir nenaudojami jokiais kitais tikslais be jo sutikimo.

12. Pardavėjo atsakomybės ir teisės

12.1. Pardavėjas nėra atsakingas už prekių vėlavimą, jei tai įvyksta dėl Pirkėjo pateiktų netikslių duomenų arba nepriklausančių nuo Pardavėjo aplinkybių – logistikos sutrikimų, kurjerio vėlavimo, paštomato neveikimo/perpildymo).
12.2. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pateikęs užsakymą, jo neapmoka per 3 (tris) kalendorines dienas nuo užsakymo pateikimo.

13. Pirkėjo atsakomybės ir teisės

13.1. Pirkėjas yra atsakingas už prekių gavimą ir laikymą pagal Pardavėjo nurodymus.

14. Ginčų sprendimas

14.1. Visi nesutarimai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sprendžiami derybų būdu.
14.2. Esant nusiskundimams – rašyti el.paštu: info@sokoladomeistrai.lt.
14.3. Jei ginčo išspręsti nepavyksta derybų būdu, problema sprendžiama kreipiantis į atitinkamas atsakingas institucijas, LR įstatymų nustatyta tvarka.